Reklamacije
Kako biste brzo i kvalitetno saznali sve vezano uz jamstvo i reklamacije, na ovoj ćemo stranici istaknuti najvažnije informacije. Ako imate dodatna pitanja, obratite nam se na e-mail: europrodaja@europrodaja.hr
Oštećenja u transportu
Unatoč pažljivom pakiranju artikala, uvijek postoji mogućnost oštećenja prilikom transporta.
Preporučamo da prilikom preuzimanja pošiljke obratite pažnju na sljedeće:
- Prilikom preuzimanja pošiljke pomno pogledajte je li karton oštećen ili otvaran.
- Pregledajte ljepljivu traku kojom je paket zapečaćen te provjerite je li oštećena.
- Odmah pregledajte sadržaj pošiljke. Ako uočite nedostatke, odmah ih prijavite dostavljaču i nama.
Brzina dojave je ključna kako bismo problem mogli proslijediti odgovornim osobama. Držimo se roka određenog za prijavu te u slučaju kašnjenja nismo u mogućnosti postaviti zahtjev za naknadu štete. Rok za prijavu je 12 sati od primitka paketa. Obvezujemo se da ćete o eventualnim oštećenjima koja nastaju pri Vašem slanju artikala u našu trgovinu biti pravovremeno obaviješteni.
Nepravilnosti koje nastaju u toku transporta molim da nam dojavite e-mailom. Uz opis oštećenja molimo priložite i fotografije paketa (vanjska i unutarnja ambalaža) te proizvoda, također na navedenu e-mail adresu europrodaja@europrodaja.hr.
Molimo Vas da original ambalažu kupljenog proizvoda otvarate po linijama ljepljive trake.
U slučaju neadekvatnog otvaranja ambalaže te oštećenja proizvoda u procesu istog, Vašu reklamaciju nismo u mogućnosti uvažiti.
Molimo Vas da nam potrebnu dokumentaciju dostavite na mail europrodaja@europrodaja.hr.
U naslovu maila upišite: “Oštećeni proizvod”.
U tekstu navedite Vaše ime i prezime, broj Vaše Web narudžbe te broj računa.
Priložite fotografije oštećenja i kopiju računa.

Reklamacije upućene kurirskim službama
Kako bi povrat reklamacije prošao bez poteškoća, molimo vas da se pridržavate sljedećih uputa:
a) Upakirajte robu u kartonsku kutiju i zaštitite unutrašnjast pakiranja, odnosno proizvod, kako bi mogućnost oštećenja u transportu bila minimalna.
b) Uz artikl priložite sav dobiveni pribor koji ste dobili pri kupnji.
c) Preporuča se da prije transporta na vidljivo mjesto istaknete potencijalnu lomljivost artikla.
d) Uz pošiljku priložite kopiju računa te označite dodatno koji artikl šaljete s računa. Potpunu pošiljku pošaljite na adresu:
Reklamacije
Europrodaja d.o.o.
Svibanjska ulica 5, 47000 Karlovac
Ako imate dodatna pitanja vezana uz povrat artikala zbog reklamacije, možete nas kontaktirati na e-mail: europrodaja@europrodaja.hr